Περίεργα πράγματα...

Αυτή είναι μια μαζική διαδήλωση.



Αυτό περισσότερο θυμίζει το κέντρο της Αθήνας μετά από πορεία για το Πολυτεχνείο.

Παρόλα αυτά, η πρώτη εικόνα περνάει από κάποιους αδιάφορα, γιατί είναι "κυβερνητική", άρα προπαγάνδα κλπ...
ενώ η δεύτερη χαιρετίζεται ως "μαζική λαϊκή εξέγερση"!
Περίεργα πράγματα...

Κάνω μια αναζήτηση εικόνας στο Google για την πρώτη και μου βγάζει αυτό το αποτέλεσμα:

σαφές και σχετικό.

Κατά λάθος, κάνω δεύτερη αναζήτηση για την ίδια εικόνα και μου βγάζει αυτό:

Και στις επόμενες 2-3 αναζητήσεις που έκανα (από περιέργεια) επέμενε ότι αυτό που δείχνει η φωτογραφία είναι... κυβέρνηση!

Πολύ περίεργα πράγματα...


Μετά φαίνεται με βαρέθηκε (ή είδε ότι δεν πείθομαι), άλλαξε το βιολί και με πληροφόρησε ότι είναι "crowd" (πλήθος).
Πάλι καλά!

Το πιο περίεργο απ' όλα είναι που πέφτω πάνω σε ένα άρθρο του CNN, που αναφέρει τα εξής:
"Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο ρόλος του διαδικτύου, η «χαλάρωση» των περιορισμών στην ελεύθερη πρόσβαση, και η έντονη κινητοποίηση ποικίλων «ομάδων» και γκρουπ συμφερόντων στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής, ήδη από την Αραβική Άνοιξη, καθιστά όλο και πιο σύνθετη διαδικασία την κατάλληλη αναζήτηση των βασικών κινητήριων μοχλών που κινητοποιούν διαφορετικές κοινωνικές ομάδες."
(Τι άλλο να πει; Και τόσα που είπε πολλά είναι...)
"Ο ρόλος των μεγαλύτερων περιφερειακών και παγκόσμιων δυνάμεων (ΗΠΑ, Ρωσία, Ισραήλ, Τουρκία) είναι επίσης σημαντικός για να κατανοήσουμε την αλληλεπίδραση συγκρουόμενων συμφερόντων στην άσκηση πολιτικής εξουσίας και στις κοινωνικές ταραχές - στην προκειμένη περίπτωση, στο Ιράν."
(Εντάξει, έβαλε και τη Ρωσία για ξεκάρφωμα ότι και καλά αναφέρεται στις διάφορες "δυνάμεις" γενικώς και δεν υπονοεί κάτι συγκεκριμένο...)

Μετά περιγράφει τα οικονομικά προβλήματα που ταλαιπωρούν τον ιρανικό λαό και μπορεί να πυροδότησαν τις αντιδράσεις, αλλά καταλήγει σε αυτό:
"Συνολικά ωστόσο, η κατάσταση της οικονομίας έχει βελτιωθεί επί ηγεσίας Ροχανί, ενώ επενδύσεις μικρής και μεσαίας κλίμακας συνεχίζουν τροφοδοτούν με κεφάλαια την οικονομία. Ειδικά για το επίπεδο πληθωρισμού, το 2013, όταν ανέλαβε ο Ροχανί, ήταν στο 34.7%, ενώ σήμερα βρίσκεται στο 8.9%."
Κι εκεί που λέω ότι μάλλον δεν τους βγαίνει η "ιρανική άνοιξη" και θα αρχίσουν σιγά σιγά να το μαζεύουν το πράγμα, παρατηρώ αυτήν τη φωτογραφία:


Ποια είναι η κυρία Maryam Radjavi που θα φέρει τη δημοκρατία στο Ιράν; Είναι αρχηγός των Λαϊκών Μουτζαχεντίν (ή κάπως έτσι, τέλος πάντων... People's Mujahedin of Iran) μια οργάνωση με μεγάλη ιστορία, από το 1965, μια πολυτάραχη ιστορία, με πολλά "σκαμπανεβάσματα" (κοινώς κωλοτούμπες) που δεν δίστασαν, τόσο στον πόλεμο Ιράν-Ιράκ, όσο και στον πρόσφατο πόλεμο της Δύσης "εναντίον του ISIS" να στραφούν ενάντια στην ίδια τους τη χώρα! Οι Μουτζαχεντίν το 2012 αποχαρακτηρίστηκαν από τις ΗΠΑ ως "τρομοκρατική οργάνωση" και δικαίως, αφού αποκηρύσσοντας την προεπαναστατική τους ιδεολογία, πλέον είναι υπέρμαχοι των ατομικών ελευθεριών και δικαιωμάτων και, πάνω απ' όλα δεν είναι καθόλου ρατσιστές, (δηλαδή "αντισημίτες") αφού τα πάνε μια χαρά με το Ισραήλ...

Αυτά κι αν είναι περίεργα πράγματα!

Σχόλια