Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα BREXIT

Ο αποχαιρετισμός του Νάιτζελ Φάρατζ στην ΕΕ

Εικόνα
Μετά την ψήφιση στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο της συμφωνίας για την αποχώρηση της Μεγάλης Βρετανίας από την ΕΕ, ο Νάιτζελ Φάρατζ, ο Βρετανός πολιτικός που αγωνίστηκε χρόνια για το BREXIT, έκανε μια πανηγυρική τοποθέτηση, αποχαιρετώντας για πάντα την ΕΕ, την έδρα του στο κοινοβούλιο και τους πρώην συναδέλφους του. Η τελευταία αυτή ομιλία του Ν. Φάρατζ αξίζει να ακουστεί και να διαβαστεί από όλους, κυρίως όμως από όσους υπερασπίζονται την παραμονή των χωρών σε αυτό το απολυταρχικό μόρφωμα. Αξίζει επίσης να τονιστεί ότι η ομιλία του Φάρατζ διακόπηκε από την πρόεδρο του ευρωκοινοβουλίου, που του έκλεισε το μικρόφωνο, μόνο και μόνο επειδή ο ίδιος και οι υπόλοιποι Βρετανοί βουλευτές είπαν αντίο κουνώντας σημαιάκια της χώρας τους! Απόδειξη της αυτοκρατορικής φύσης της ΕΕ, που όχι μόνο δεν αναγνωρίζει ανεξάρτητα κράτη στο εσωτερικό της, αλλά τρέμει και στην παραμικρή νύξη ύπαρξής τους, αφού αποτελούν τον κύριο εχθρό της! Παρακάτω, το κείμενο της ομιλίας του Νάιτζελ Φάρατζ και το βίντεο με ελλην...

Η μέρα της Μεγάλης Εξόδου (φωτό - βίντεο)

Εικόνα
Η σημαία της ΕΕ κατεβαίνει και μπαίνει στον κάλαθο των αχρήστων! 51,8% ψήφισε υπέρ της Εξόδου στο δημοψήφισμα και το ΟΧΙ παρέμεινε ΟΧΙ! Κόσμος πανηγυρίζει και καίει σημαίες της ΕΕ. Το κάψιμο μόνο δεν αρκεί! Το Big Ben σταμάτησε να χτυπά μέχρι να' ρθει η ώρα του Brexit. Αντίστροφη μέτρηση και η ώρα 0 στο ν. 10 της Ντάουνινγκ Στρητ. Στο Λονδίνο πανηγυρίζουν και στο Εδιμβούργο κλαίνε! (σημ. το βίντεο αργότερα κατέβηκε για κάποιον λόγο...) Στο κανάλι του Guardian έμεινε μόνο αυτό το ρεπορτάζ, με μεγαλύτερη έμφαση στους λάτρεις της ΕΕ. Ενώ στις ειδήσεις μας ακούστηκε ότι "τελικά δεν ήταν και τόσος πολύς ο κόσμος που μαζεύτηκε στην Πλατεία Κοινοβουλίου" για να γιορτάσει το BREXIT... Πανοραμική άποψη της πλατείας και του πλήθους Ανάσα ελευθερίας! (Η δημοσίευση ενημερώθηκε στις 2/2)