Αγνοείται η τύχη του Αλεξάντερ Βίννικ, καταγγέλλει η Ζωή Κωνσταντοπούλου


Η τύχη του Αλεξάντερ Βίννικ αγνοείται, καταγγέλλει η Ζωή Κωνσταντοπούλου, συνήγορος υπεράσπισης του αποκαλούμενου και “Mr. Bitcoin”.

Υπενθυμίζεται πως σήμερα το μεσημέρι ανακοινώθηκε η απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας ότι ο Αλεξάντερ Βίννικ εκδίδεται οριστικά στη Γαλλία.

Σε ανάρτησή της στο Facebook, η κ. Κωνσταντοπούλου αναφέρει πως “πήραν τον Αλεξάντερ από το Νοσοκομείο με απειλές στους γιατρούς ότι ‘εντέλλονται να τον παραδώσουν’, η τύχη του αγνοείται, ο Υπουργός Τσιάρας δεν απαντά. Από χθες το βράδυ δεν έχει καταστεί δυνατή καμία επικοινωνία μαζί του”.

Η συνήγορος υπεράσπισης του Βίννικ, προσθέτει: “Η απόφαση ΣτΕ καθαρογράφηκε σήμερα 16.00. Ο εκπρόσωπος του Υπουργού πήρε αντίγραφο της απόφασης στις 16.38 και ό,τι συνέβη νωρίτερα είναι απολύτως παράνομο. Αλλά και τώρα δεν μπορεί νομίμως να εκτελεσθεί.”

Καταλήγοντας, η κ. Κωνσταντοπούλου ζητεί και επίσημα ενημέρωση “πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Αλεξάντερ”, σημειώνοντας πως ως συνήγορός του “δεν γνωρίζω πού βρίσκεται και ζητώ να έχω ενημέρωση και επικοινωνία μαζί του ΑΜΕΣΑ”. Υπενθυμίζει, τέλος, πως ο Αλεξάντερ Βίννικ βρίσκεται στην 35η ημέρα απεργίας πείνας.

Στις 16/1, ο Αλεξάντερ Βίννικ έστειλε στην κοινωνία το παρακάτω μήνυμα:

Είμαι ένας άνθρωπος χωρίς δικαιώματα, κρατούμενος παράνομα 

30 μήνες στην Ελλάδα, χωρίς να κατηγορούμαι για τίποτε.

Θέλουν να με εξοντώσουν για την τεχνογνωσία μου.

Θέλουν το κεφάλι μου επί πίνακι, μόνο και μόνο για τις γνώσεις και τις τεχνολογικές μου ικανότητες.

Υφίσταμαι βασανιστήρια και ψυχολογικό πόλεμο για να σπάσω. Δεν μου επιτρέπουν να πάρω καθαρό αέρα, η τελευταία φορά που προαυλίστηκα, για λίγα λεπτά, ήταν την παραμονή Πρωτοχρονιάς, 31 Δεκεμβρίου 2019.

Η δικηγόρος μου, μού είπε, «είναι η τελευταία σου βόλτα για την δεκαετία» και της απάντησα: «Ίσως είναι η τελευταία βόλτα της ζωής μου».

Είμαι στην 28η ημέρα απεργίας πείνας. Δεν ξέρω αν θα ξαναδώ τα παιδιά μου και τη σύζυγό μου.

Σήμερα εμπόδισαν για 2 ώρες να έρθει στο θάλαμό μου συμβολαιογράφος για να ασκήσω τα δικαιώματά μου και να υπογράψω, όπως ζήτησα, πληρεξούσια για την άσκηση των δικαιωμάτων μου.

Έμαθα ότι η Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, μετά από όσα έκανε στην υπόθεσή μου, προτάθηκε για Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Ελλάδας.

Έδωσε το κεφάλι μου επί πίνακι και τώρα την προτείνουν για Αρχηγό του Ελληνικού Κράτους. Τι ελπίδα έχω απέναντι σε τέτοιες εξουσίες, απέναντι στις Κυβερνήσεις ΗΠΑ και Γαλλίας; Δυο κρατών στα οποία δεν έχω πατήσει το πόδι μου, αλλά με θέλουν στο έδαφός τους για να με χρησιμοποιήσουν ως ανθρώπινο πολεμοφόδιο έναντι της χώρας μου, της Ρωσίας…

Ζητώ τη βοήθεια κάθε ανθρώπου που έχει συνείδηση. Ζητώ να παρέμβουν όσοι υπερασπίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Σήμερα είμαι εγώ, αύριο θα είναι ένας από εσάς…

Μην τους αφήσετε

Αλεξάντερ Βίννικ
16/1/2020

Σχόλια