Ο Τραμπ πουλάει... προστασία
Trump: Η Σαουδική Αραβία πλήρωσε 1 δις δολάρια για να αυξήσει τον αριθμό των αμερικανικών στρατευμάτων στην περιοχή.
Ο Αμερικανός πρόεδρος Donald Trump δήλωσε ότι έκανε τη Σαουδική Αραβία να πληρώσει τις ΗΠΑ για την αυξημένη παρουσία αμερικανικού προσωπικού της υπηρεσίας στην περιοχή ως αποτέλεσμα των περιφερειακών εντάσεων.
Σε συνέντευξή του στο αμερικανικό τηλεοπτικό κανάλι Fox News, ο Trump δήλωσε: "Η Σαουδική Αραβία μας πληρώνει για [τα στρατεύματά μας]. Έχουμε μια πολύ καλή σχέση με τη Σαουδική Αραβία.»
"Είπα, ακούστε, είστε μια πολύ πλούσια χώρα. Θέλετε περισσότερα στρατεύματα; Θα τα στείλω, αλλά πρέπει να μας πληρώσετε. Μας πληρώνουν. Έχουν ήδη καταθέσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στην τράπεζα."
Τον περασμένο Οκτώβριο, το Πεντάγωνο δήλωσε ότι ενέκρινε την εξάπλωση 3.000 επιπλέον στρατιωτών και στρατιωτικού εξοπλισμού στη Σαουδική Αραβία, όταν ο κρατικός πετρελαϊκός γίγαντας Aramco της χώρας υποβλήθηκε τον Σεπτέμβριο σε επίθεση πυραύλων, για την οποία ο Χούτι της Υεμένης ανέλαβαν την ευθύνη. Ο νέος στρατιωτικός εξοπλισμός περιλάμβανε πυραύλους Patriot, σύστημα THAAD και αεροπλάνα μάχης.
Ο Trump έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι θα αναγκάσει τα κράτη να πληρώσουν για την προστασία των ΗΠΑ, συχνά σε σχέση με τις χώρες του Κόλπου. Η περιοχή γνώρισε πρωτοφανείς αναταραχές από την άφιξη του Trump στο Γραφείο Οβάλ, καθώς οι εντάσεις μεταξύ της Σαουδικής Αραβίας και του Ιράν ήταν στο αποκορύφωμά τους και ένα συνεχιζόμενο σχεδόν τριετές αραβικό μποϊκοτάζ του Κατάρ.
Πηγή: middleeastmonitor
Μετάφραση: Guernica.eu

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου