Το επόμενο αφήγημα: Η Google θα απαγορεύσει τις διαφημίσεις που εμφανίζονται δίπλα σε περιεχόμενο άρνησης της κλιματικής αλλαγής


Η Google αναλαμβάνει δράση για να εμποδίσει τους αρνητές της κλιματικής αλλαγής να διαδίδουν παραπληροφόρηση ή να κερδίζουν χρήματα, εμποδίζοντας τις ψηφιακές διαφημίσεις που προωθούν ψευδείς ισχυρισμούς περί κλιματικής αλλαγής να εμφανίζονται στις πλατφόρμες της.

Η εταιρεία ανέφερε σε ανάρτηση στο ιστολόγιό της ότι θέτει σε εφαρμογή μια νέα πολιτική για τους δημιουργούς βίντεο στο YouTube, τους διαφημιστές και τους εκδότες.

Οι νέοι κανόνες "θα απαγορεύουν τις διαφημίσεις και τη δημιουργία εσόδων από την εκμετάλλευση περιεχομένου που έρχεται σε αντίθεση με την καθιερωμένη επιστημονική συναίνεση σχετικά με την ύπαρξη και τις αιτίες της κλιματικής αλλαγής", αναφέρεται στην ανάρτηση στο ιστολόγιο.

Οι κανόνες θα εφαρμόζονται σε κάθε περιεχόμενο που χαρακτηρίζει απάτη την κλιματική αλλαγή ή αρνείται ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και η ανθρώπινη δραστηριότητα έχουν συμβάλει στη μακροχρόνια αύξηση της θερμοκρασίας της Γης.

"Τα τελευταία χρόνια, ακούμε έναν αυξανόμενο αριθμό διαφημιστικών και εκδοτικών συνεργατών μας, οι οποίοι εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με τις διαφημίσεις που προβάλλονται παράλληλα με ανακριβείς ισχυρισμούς για την κλιματική αλλαγή ή τους προωθούν", δήλωσε η ομάδα διαφημίσεων της Google.

Η εταιρεία δήλωσε ότι οι διαφημιζόμενοι δεν θέλουν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται δίπλα σε περιεχόμενο που αρνείται την κλιματική αλλαγή, και οι εκδότες και οι δημιουργοί δεν θέλουν [τέτοιες διαφημίσεις] να εμφανίζονται στις σελίδες ή τα βίντεό τους.

Η Google δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τόσο αυτοματοποιημένα εργαλεία όσο και ανθρώπινους κριτές για να επιβάλει την πολιτική όταν τεθεί σε ισχύ τον Νοέμβριο.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Google παρουσίασε νέες εφαρμογές που αποσκοπούν στο να βοηθήσουν τους χρήστες να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακά τους, συμπεριλαμβανομένης μιας λειτουργίας αναζήτησης που δείχνει ποιες πτήσεις έχουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

 

Πηγή: newsmax.com

Σχόλια